Tänne tarinaa ja kysymyksiä koko voimansiirrosta (vaihteisto, jakolaatikko, kardaanit, akselit)...
-
Jelppi
- Viestit: 5
- Liittynyt: 27.12.2013. 9:22
- Paikkakunta:
Viesti
Kirjoittaja Jelppi » 27.12.2013. 13:19
Päivää!
Eka jeeppi taloudessa, GC 5.2, vuodelta 95. Voisiko joku ystävällisesti kertoa, paljonko automaattilaatikon öljyjärjestelmässä on painetta? Lauhduttimelle menevä?, tuleva? letku vuotaa liitoksesta. Jos tietäs paljonko painetta niin voisi miettiä miten korjaa? Hakutoiminnolla en löytäny vastausta.
Kiitokset
Jelppi
-
Timo L
- Viestit: 1500
- Liittynyt: 23.06.2010. 11:30
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Timo L » 27.12.2013. 15:02
Öljynjäähdyttimelle menevässä/ tulevassa ei paljoakaan, laatikon sisälläkään ei ihan hirveitä ole paineet. Ihan tavallinen pykälletty letkuliitin + klemmari pitää enemmän kuin hyvin jäähylle menevissä/ sieltä tulevissa putkissa/ letkuissa.
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6442
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 27.12.2013. 15:16
...kunhan muistaa putkeen tehdä krympin, ettei klemmari valu pois letkun kanssa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
Timo L
- Viestit: 1500
- Liittynyt: 23.06.2010. 11:30
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Timo L » 27.12.2013. 23:25
Itselle olen laittanut putken päähän helmi- puristusliitoksella messinkisen letkuliittimen missä on se pykellys. Pysynyt sillä systeemillä ainakin erittäin hyvin kiinni.
Suorassa putkessa tuskin pysyisikään..
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä