Kaikkien Jeeppien moottoreiden kysely ja vastaus-palsta, oli sitten sivuventtiili-, sekaventtiili-, työntötanko kuutonen tai kasi, tai diesel- tai OHC-moottori...
-
suokajo
- Viestit: 2
- Liittynyt: 01.03.2016. 16:44
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja suokajo » 01.03.2016. 17:25
Voitko kertoo vähän tarkemmin ton PA anturin. Onko se toi kuvassa numero 8 merkattu osa (no toi kasi on jäännyt piiloon mut järjestyksessä noi viivat taitaa mennä) Vaikuttas omassa voyagerissa olevan samaa vikaa. Jos seisoo yön yli ja pakkasta on yli 10 niin ei käynnisty webastolla eikä ilman. Sisätilan lämmitintä kun pitää pari tuntia pellin alla niin saa käyntiin.
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6421
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 01.03.2016. 19:36
Eihän noi kuvat oo Mersun koneesta?? Vaikuttaa VM:n koneelta, väärä aihealue??? Eikä muistaakseni Voikussa oo Mesen konetta ollutkaan...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
suokajo
- Viestit: 2
- Liittynyt: 01.03.2016. 16:44
- Paikkakunta: Jämsä
Viesti
Kirjoittaja suokajo » 02.03.2016. 6:09
Joo, toi on chryslerin 2,5 crd kone. Kysymykseni oli tarkoitettu ketjun aloittaneen pluto64:n "railputken etupään PA anturia" koskevaan juttuun. Eikös tuo crd systeemi ole noissa koneissa melko sammanlainen, nogelma sama ja apuja tarvittais. Mutta sori poistun koneineni takavasemmalle.
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6421
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 02.03.2016. 11:30
suokajo kirjoitti:Joo, toi on chryslerin 2,5 crd kone. Kysymykseni oli tarkoitettu ketjun aloittaneen pluto64:n "railputken etupään PA anturia" koskevaan juttuun. Eikös tuo crd systeemi ole noissa koneissa melko sammanlainen, nogelma sama ja apuja tarvittais. Mutta sori poistun koneineni takavasemmalle.
Älä poistu mihinkään, laitetaan oma ketju tästä, pysyy asiat oikeina, vaikka on samanlainen tekniikka, on osat erilaiset!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
JAMANT
- Site Admin
- Viestit: 6421
- Liittynyt: 26.03.2008. 20:33
- Paikkakunta: Espoo
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 02.03.2016. 20:37
Jaoin tämän VM:n jutun omaan osioon ja moderoin otsikkoa, että erottuu valmistaja...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
-
kozel
- Viestit: 1315
- Liittynyt: 15.11.2009. 21:26
- Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja kozel » 27.10.2016. 17:14
Commonrail koneiden käynnistysongelmat o hyvä lähtee tutkii eka vikakoodit ja sitten ohivuotomittaukset..
kozel@ircnet
-
jeepkotka
- Viestit: 2
- Liittynyt: 07.01.2018. 9:42
- Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja jeepkotka » 04.02.2018. 22:41
Jeep Cherokee 2.8 crd ja tällähetkellä ongelmia riittää. suurin ongelma on että ei käynnisty pakkasella, tänään -11 ja 15min lämmitystä webastolla, starttasin akun tyhjäksi jonka jälkee lisävirtaa emännän autosta ennen kuin käynnistyi.
Polttoaineen seassa ei ollut ilmaa. Lämpöisenä käynnistyy mutta 1 1/2 äivää kun seisoo pakkasessa nii melkoisesti teettää työtä ennen käynnistymistä.
Viime talvenakaan ei käynnistynyt kun -15 ja yritin ilman esilämmitystä.
miten ohivuoto mittaus tapahtuu ja tekeekö sitä joka paja vai pitääkö olla spesiaali vehkeet ja tuntemusta jeepistä?
-
MSiekkinen
- Viestit: 106
- Liittynyt: 22.12.2016. 17:35
- Paikkakunta: Konnevesi
Viesti
Kirjoittaja MSiekkinen » 09.02.2018. 19:00
Onko minkälainen suodatinjalka?
Omassa oli metallinen jalka jossa muovisen korkin tiiviste oli mennyt rikki ja imi sieltä välillä ilmaa.
Asiaan auttoi uusi tiiviste, mutta väliaikainen korjaus tuli kierretiivistemassalla.
Jos on kuulunut metallinen kilinä tai kalkatus voi olla suutin joka vuotaa ohi, mutta lähtisin ensin suodattimen jalkaa tutkimaan.
Jeep Cherokee 2.8CRD
Yeti chiptune Stage 1... eiku 2

-
JERKKU
- Viestit: 624
- Liittynyt: 20.03.2008. 21:59
- Paikkakunta: Vantaa
-
CONTACT:
Viesti
Kirjoittaja JERKKU » 10.02.2018. 10:27
Omassa VM crd koneessa oli samanlainen vika.
Välillä käynnistyi ja välillä ei. Laitoin erillisen siirto pumpun ja sillä kun raksutti aikansa, niin kone käynnistyi.
Päätin vaihtaa kokeeksi kaikki paluulinjan letkut (pienet letkut suuttimilta) ja tämän rempan jälkeen ei ole tarvinnut siirto pumppua käynnistää ja auto on käynnistynyt muutoinkin ilman ongelmia.
-
jeepkotka
- Viestit: 2
- Liittynyt: 07.01.2018. 9:42
- Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja jeepkotka » 12.03.2018. 21:50
MSiekkinen kirjoitti:Onko minkälainen suodatinjalka?
Omassa oli metallinen jalka jossa muovisen korkin tiiviste oli mennyt rikki ja imi sieltä välillä ilmaa.
Asiaan auttoi uusi tiiviste, mutta väliaikainen korjaus tuli kierretiivistemassalla.
Jos on kuulunut metallinen kilinä tai kalkatus voi olla suutin joka vuotaa ohi, mutta lähtisin ensin suodattimen jalkaa tutkimaan.
Suodatin jalka juurikin mainitsemasi metallinen muovisella korkilla.
Vaihdoin suodatin jalan sekä suodattimen uuteen, vaihdoin tankilta lähtevät muoviputket kumiletkuihin sekä lisäsin sähköisen siirtopumpun tankin lähelle. Näistä ei ollut apua joten vaihdoin suuttimet uusiin Kozelin ehdotuksesta. Usilla suuttimilla käynnistyi -15c ilman lämmitystä. Auto seisoi taas vajaa kolme viikkoa ja suodattimessa oli ilmaa niin että ei meinannut kännistyä.
Onko ehdotuksia kuinka ilmaa voi päästä suodattimeen?
-
MSiekkinen
- Viestit: 106
- Liittynyt: 22.12.2016. 17:35
- Paikkakunta: Konnevesi
Viesti
Kirjoittaja MSiekkinen » 13.03.2018. 16:15
Onko siirtopumpussa takaiskuventtiili?
Jos ei niin sitten suodattimen jalalle tulevaan letkuun sellainen.
Ei siinä oikein muuta voi olla kun että pääsee valumaan takaisin tankkiin...
Jeep Cherokee 2.8CRD
Yeti chiptune Stage 1... eiku 2
