Tuo reiän teko taitaa olla iha Standard Procedure ainakin maailmalla.
Semmonen vielä et jos se vetovasaran kiinnitys on semmonen haarukkamallinen niin kannattaa varmistua siitä ettei se pääse ottamaan venakoppaan kiinni.
En ollut ensimmäinen enkä varmasti viimeinen joka sen venakopan halkas tuon episodin yhteydessä, se on mukavaa jos yhen suuttimen vaihdon takia saa ottaa kaikki irti

Positiivisena asiana venakopan valualu on sen verran hyvälaatusta että sitä on helppo hitsata tigillä
Ja jos sitten meinaa ostaa vetimen niin niissäkin hyvä olla tarkkana, esim tämä
https://toolfin.com/mb-suuttimen-irroit ... vedin.html
Ei käy tuohon vitos koneeseen ainakaan joka suuttimelle vaikka selosteessa niin lukeekin, mesen kutos koneeseen saatto käydä mut tuossa vitosessa on hitusen eri muotonen venakopan keskisyvänne.
Ne suuttimien kiinnityspulttien reijät myös hyvä putsata niin ei halkii kansi kiriessä, perus paineilmapillillä ei tuntunu paska nousevan läheskään kokonaan, siihen taisin väsätä jostain eberin tai webaston 3mm polttoaineputkesta pätkän millä pääs reijän pohjalle.