Nykii ja rytkyttää
Hommasin sarjan käytettyjä suuttimia, mutta ei, sama vika. Tyhjäkäynnillä kun sitten kokeilin vaihtaa kutosen suuttimelta piuhan vitoselle, niin kas, kutonen pimeenä ja vitonen toimii!
Yleismittari kiinni ja kaikki muut paitsi vitosen johto antoivat 0.55-1.10 volttia, kun vitonen antoi 0.55-0.85 volttia. Tommosella perusmittarilla ku ei saa mitattua nopeita piikkejä jännitteessä.
Tutkin johdon, siinä ei vikaa. Liitin irti suuttimesta ja PCM:stä, toisesta päästä maihin ja toiseen päähän testilamppu, ja mittarilla tarkistin että ei jännitehäviötä.
Eli PCM paskana. Nyt tartteis ehjän käytetyn, ei sovi uus budjettiin.
Yleismittari kiinni ja kaikki muut paitsi vitosen johto antoivat 0.55-1.10 volttia, kun vitonen antoi 0.55-0.85 volttia. Tommosella perusmittarilla ku ei saa mitattua nopeita piikkejä jännitteessä.
Tutkin johdon, siinä ei vikaa. Liitin irti suuttimesta ja PCM:stä, toisesta päästä maihin ja toiseen päähän testilamppu, ja mittarilla tarkistin että ei jännitehäviötä.
Eli PCM paskana. Nyt tartteis ehjän käytetyn, ei sovi uus budjettiin.
Heikki
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
87-90:sessä se ei ole PCM, se on ECM4x4_76 kirjoitti:
Eli PCM paskana. Nyt tartteis ehjän käytetyn, ei sovi uus budjettiin.


Tosta katolleen ajetusta vapautuu ECM ensiviikolla, kun kone siirtyy tohon asiakaspeliin, siitä voitais kauppaa hieroa!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Noni, nyt toimii!!!
Hain uuden käytetyn boksin matkahuollosta, läksin ajamaan ja kun alkoi renata ja käydä tyhjäkäyntiä kuin Kupla, niin tien sivuun, auto sammuksiin ja boksin vaihto (30 sekunnin homma kun vanha boksi oli otettu jo ulos kojetaulun alta) Auto käyntiin ja ai ku kävi nätisti
Ei muuta ku työpaikalle ja boksi omalle paikalleen. Sata kilsaa ajettu ongelmitta, huomenna tulee kolmatta sataa lisää.



Hain uuden käytetyn boksin matkahuollosta, läksin ajamaan ja kun alkoi renata ja käydä tyhjäkäyntiä kuin Kupla, niin tien sivuun, auto sammuksiin ja boksin vaihto (30 sekunnin homma kun vanha boksi oli otettu jo ulos kojetaulun alta) Auto käyntiin ja ai ku kävi nätisti

Ei muuta ku työpaikalle ja boksi omalle paikalleen. Sata kilsaa ajettu ongelmitta, huomenna tulee kolmatta sataa lisää.
Heikki
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Jeep Grand Cherokee Limited '96 5.2
ex Jeep Cherokee -88, 4.0 + AW-4 + Selec-Trac
Re: Nykii ja rytkyttää
Vieläkö nuita bokseja on hyllymetreittäin olemassa jos tuo oma -89 yj 2,5 ei ala bensapuolen uudistamisella vieläkään asettumaan?
Re: Nykii ja rytkyttää
On mulla jotain, aina ei oo just sitä mitä tarvittais...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1