Näilläasetuksilla kulku on noin max 90kmh ja min 35l/100km kiihtyvyys, no siis lähinnä luokkaa naurettavan ja ruohonleikkurin välimaastosta
4.0 koneen ”optimointi”
4.0 koneen ”optimointi”
Nyt kun tuo Raato taas pelaa, muistaa kuinka lusu se on... toki 33” rinkulat laittaa vastaan vähän nekin... muttamutta. Saako tuota pataa ”viritettyä” muutenkuin vaihtamalla optimoitavan toisenlaisen veivin?
Näilläasetuksilla kulku on noin max 90kmh ja min 35l/100km kiihtyvyys, no siis lähinnä luokkaa naurettavan ja ruohonleikkurin välimaastosta
Näilläasetuksilla kulku on noin max 90kmh ja min 35l/100km kiihtyvyys, no siis lähinnä luokkaa naurettavan ja ruohonleikkurin välimaastosta
Re: 4.0 koneen ”optimointi”
Eipä siihen taida muuta "helppoa" lääkettä olla kuin perävälitysten vaihto tiuhempiin. Omassa on 33:set ja 4.88 välitykset, kulku aikalailla samantasoista kuin aikoinaan oli vakio kuosissa. (toki soppa maittaa eri tavalla, alle 16 l/100km kulutuksiin ei pääse edes maantiellä)
Kaikki maastoautot eivät ole Jeeppejä, eivätkä kaikki Jeepit ole maastoautoja...
Re: 4.0 koneen ”optimointi”
Ettei olis jotakin vikaa, jos ei kulje tuon kummemmi 33:lla. Kun kyllä itellä ainaki kiihtyi kohtuudella sinne 120km/h, vaikka oli 35" alla ja kulutuskin alle 20:n... Toki perävälitykset oli tiuhemmat, mutta muuten vakio.
Grand Cherokee 5.9 Ltd
Re: 4.0 koneen ”optimointi”
Välitykset vaihtoon, 33" renkaille automaattilaatikolla joko 4.56 tai 4.88
Mulla oli '90 XJ:ssä 35" renkaat alla ja hyvin poltti jarrua vasten kumia kakkosellakin. Oikeat välitykset niin menee ihan hyvin. Ei mikään raketti, mut ei mikään lussukaan..
Mulla oli '90 XJ:ssä 35" renkaat alla ja hyvin poltti jarrua vasten kumia kakkosellakin. Oikeat välitykset niin menee ihan hyvin. Ei mikään raketti, mut ei mikään lussukaan..
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä