Miten se käytännössä lyhykäisesti etenee.
Toinen ongelmani liittyy liikkeelle lähtöön.
Olen Foorumista monenlaista tekstiä kyllä mielenkiinnolla lukenutkin.
En ole kuitenkaan kaikkea välttämättä osannut oikein tulkita.
Hidasälyinen kun on
 
 Minulla on heti jonkinmoinen mäki edessä, kun liikenteeseen lähden.
Jos D-asennolla lähden, niin vaikka painan kaasun aivan pohjaan lähtee auto todella hitaasti ja raskaantuntuisesti liikkeelle.
Tuuntuu jotenkin että isoin vaihde olisi heti päällä.
Jos lähden 2-asennolla tai 1-asennolla lähtee auto heti huomattavasti äkäisemmin liikkeelle.
Jotenkin voisin kuvitella sellaista, että kun autolla on jonkin aikaa ajanut, niin se kulkisi vähän kevyemmän tuntuisesti.
Normaalisti kun ajaa vaikka vakionopeusäädin päällä, vaihtaa kyllä mäissä pienempään.
Välillä kun on tehnyt mieli lähteä ohittamaan, niin vaikka hampaat irvessä
 painaa kaasun pohjaan, ei muuta tapahdu kuin vauhti lisääntyy hieman tasaisen laiskasti.
 painaa kaasun pohjaan, ei muuta tapahdu kuin vauhti lisääntyy hieman tasaisen laiskasti.Neuvoista ja vinkeistä kiitollinen

 




